John van Woesik van Traiteurslager Aarts in Ammerzoden

“DE UITSTRALING VAN DE FORMULE SLUIT BETER AAN BIJ ONS HUIDIGE ASSORTIMENT”

John en Thea van Woesik hebben recentelijk een gloednieuwe winkel geopend in het Brabantse Ammerzoden. “Met onze nieuwe winkel hebben wij een statement willen maken. Wij zijn klaar voor de toekomst en hebben de stap van slager naar slager-traiteur in alle facetten van ons bedrijf doorgevoerd. Ons assortiment hebben wij de laatste jaren aanzienlijk uitgebreid met onder andere een ruime keuze traiteursproducten, zoals bijvoorbeeld maaltijden. Wij zijn van mening dat we daar het verschil mee kunnen maken. Juist daarom hebben wij ook gekozen voor winkelformule de Traiteurslager, omdat de stijl van de formule past bij het imago dat wij voor ogen hebben en het in onze optiek beter aansluit bij ons huidige assortiment. Wij laten met dit imago zien dat wij veel meer in huis hebben dan alleen vlees en vleeswaren. Dat vinden we een meerwaarde.

Gert Jan Veenendaal van de Traiteurslager Putten

“WIJ WORDEN ELKE WEEK ONTZORGD MET PROMOTIE. DAN GEBEURT HET DUS OOK!”

Gert Jan Veenendaal heeft in 2015 zijn slagerswinkel verkocht. Na een paar jaar te hebben genoten van de vrije tijd, begon het ondernemen in 2019 toch weer te kriebelen. De winkel in Putten werd overgenomen en daar is de familie nu weer volop actief! “Wij hebben gekozen voor winkelformule de Traiteurslager omdat de uitstraling van de formule exact past bij ons assortiment. Wij zijn veel meer dan alleen een slager en met deze uitstraling laten wij dat ook zien. Daarnaast is het heel handig dat de promotie van onze winkel elke week voor ons wordt verzorgd. Dan gebeurt het dus ook. Zelf kom je er bijna niet aan toe en op deze wijze word je ondersteund zonder dat je er zelf iets aan hoeft te doen. Niet alleen op de schermen in de winkel, maar ook op social media, via nieuwsbrieven naar onze klanten en via onze website. Wij treden dus ook echt naar buiten en dat werkt!”

Erwin Roefs van de Traiteurslager Stramproy

“IDEAAL,ELKE MAANDAG STAAT ER NIEUWE PROMOTIE OP MIJN BEELDSCHERMEN”

“Als ondernemer weet je natuurlijk wel dat promotie voor je winkel de laatste jaren belangrijker is geworden. Maar in de praktijk blijkt het maar al te vaak dat je er niet aan toe komt om daarmee bezig te zijn. De tijd ontbreekt vaak om dit goed te regelen. De aanpak van winkelformule de Traiteurslager sprak me daarom echt aan. Natuurlijk is de stijl van de formule ook zeer eigentijds, maar het gemak waarmee ik elke week word ontzorgd, past perfect bij onze winkel. “Elke maandag staat er nieuwe promotie op mijn beeldschermen en elke week worden de berichten op social media voor mij geregeld. Ik krijg vooraf exact door wat er gaat gebeuren en ik kan de promotie zelf eenvoudig aanpassen als ik dat zou willen. Op deze wijze komen onze winkel én onze producten elke week goed in beeld zonder dat wij daar zelf veel werk van hebben.”

Richard van Norden van de Traiteurslager Amersfoort

“HET PROMOTEN VAN MAALTIJDEN VIA SOCIAL MEDIA WERKT. WIJ VERKOPEN ECHT MEER!”

Slagerij van Norden in Amersfoort is één van de eerste slagers die de overstap heeft gemaakt naar winkelformule de Traiteurslager. “Wij zien al geruime tijd dat de verkoop van verse kant-en-klare maaltijden, naast onze ambachtelijke vleesspecialiteiten, toeneemt.” aldus Richard van Norden. “Wij hebben gekozen voor winkelformule de Traiteurslager omdat wij vinden dat die stijl past bij de richting waar wij met onze winkel naartoe willen: minder slager, meer lekkere winkel. Ook het feit dat de promotie elke week voor ons wordt geregeld, sprak ons aan, want daar komen wij zelf veel te weinig aan toe. Nu we een aantal maanden verder zijn, merk je ook daadwerkelijk dat het werkt als je bijvoorbeeld je maaltijden elke week promoot. Wij verkopen echt meer! Wellicht hebben wij al die tijd daarvoor wel te weinig aandacht besteed aan het promoten van maaltijden. Wij merken dat het opbouwen van de bekendheid als maaltijdenwinkel zéker van toegevoegde waarde is. Daar helpen ze ons bij winkelformule de Traiteurslager heel goed bij!”

Kevin van Ginkel van de Traiteurslager Amerongen

“DE IDEEËN VOOR WINKELACTIES KOMEN VOORBIJ. WIJ GEBRUIKEN WAT BIJ ONS PAST. IDEAAL!”

Kevin van Ginkel uit het Amerongen is een creatieve ondernemer. Hij heeft de slagerswinkel van zijn ouders overgenomen en is bezig om het geheel te ontwikkelen naar een veelzijdige foodbedrijf. Met ambachtelijke vleesproducten, verse maaltijden én met kook- en BBQ-demo’s. “Wij zijn van mening dat we meer moeten zijn dan alleen de slager, zoals onze winkel dat al decennia lang is geweest. Onze markt verandert en de doelgroep die voor onze winkel interessant is, spreken wij daarmee aan. Daar ligt onze kans en daar ligt onze toekomst. De stijl van winkelformule de Traiteurslager past daar heel goed bij. Dankzij de formule heb ik elke week mijn promotie professioneel geregeld. Op de beeldschermen in de winkel, op mijn social media en op mijn website. Daarnaast krijgen wij zeer regelmatig ideeën aangereikt voor leuke winkelacties of seizoensfolders. Wij kunnen hierbij zelf kiezen welk idee bij ons past en welke actie wij dus willen gebruiken. Op deze manier worden wij goed ontzorgd bij het promoten van onze winkel. Ideaal!